Jak nakupovat
Termíny dodání:
Skladem:
Je-li skladem dostatečné množství zboží potřebné k vykrytí objednávky, je expedováno následující pracovní den ode dne, kdy je zákazníkovi objednávka potvrzena. V případě, že zákazník zvolí platbu předem na náš bankovní účet, prodlouží se termín expedice zboží o dobu, než je příslušná platba připsána na náš bankovní účet.
Externí sklad:
U takto označené dodací lhůty bede zboží expedováno v co nejkratším čase ode dne, kdy je zákazníkovi objednávka potvrzena. Termín doručení je nejpozději do dvou týdnů od jeho závazné objednávky. V případě zdržení budete informováni telefonicky nebo prostřednictvím elektronické pošty. V případě, že zákazník zvolí platbu předem na náš bankovní účet, prodlouží se termín expedice zboží o dobu, než je příslušná platba připsána na náš bankovní účet.
Skladem u dodavatele:
U takto označeného zboží budete telefonicky, nebo prostřednictvím elektronické pošty vyrozumněni o termínu dodání. Termín dodání 1-3 týdny.
Na objednávku:
Zboží podléhající režimu poptávky u výrobce. O dostupnosti budete telefonicky, nebo prostřednictvím elektronické pošty vyrozumněni o termínu dodání. Termín dodání 2-5 týdnů.
Způsob vyskladnění:
V případě, že je objednávka složena ze zboží s více časovými dostupnosti a bude požadován jeden závoz, termín dodání se řídí vždy zbožím s nejdelší dostupností.
Doprava:
Osobní odběr:
Je určen těm, kteří preferují osobní kontakt, nebo se nachází v blízkosti našeho obchodu Petit BéBé s.r.o., Soběslavská 3134, Tábor, PO-PÁ 9:00-20:00, SO-NE 9:00-17:00, které je výdejním místem. V tomto případě vyčkejte telefonické, nebo písemné výzvy o připravenosti vaší zakázky.
Odeslání zásilky dopravcem:
O ceně přepravy zboží budete informováni při volbě způsobu doručení.
Při nákupu nad 2000,- Kč včetně DPH je doprava zdarma všude na území ČR
Platnost cen:
Provozovatel internetového obchodu si vyhrazuje právo upravovat cenu dopravy dle případných změn ceníku přepravní služby.
Převzetí zboží:
PŘI DORUČENÍ DŮKLADNĚ PROHLÉDNĚTE NEPORUŠENOST OBALU, PŘÍPADNĚ NEPOŠKOZENOST ZBOŽÍ. NA POZDĚJŠÍ REKLAMACE NEMŮŽE BOHUŽEL BÝT BRÁN ZŘETEL. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Vrácení zboží
U nás zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí. Tato lhůta platí i pro objednávky s osobním odběrem. Právo se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.
Stav vráceného zboží
V případě, že je zboží dodavateli vráceno v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen uhradit dodavateli zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a případnou další vzniklou škodu na zboží (neúplný obsah, chybějící příslušenství či průvodní dokumentace, poškozený obal, opotřebení zboží, apod.).